IndyCar: Newgarden 1 millió dollárt nyert a Road Americán aratott győzelmével
Josef Newgarden az idei harmadik győzelmét szerezte az IndyCar 2022-es szezonjában, miközben a második helyen végző Marcus Ericsson a pontverseny élére állt.
Fotót készítette: Jake Galstad / Motorsport Images
Newgarden az idei harmadik futamgyőzelmét szerezte, és elsőként teljesítette az idei szezon újdonságát, a PeopleReady Force For Good Challenge-et, ugyanis városi, épített, és ovál pályán is nyert.
Newgarden ezzel 500,000 dollárt tehet el a saját zsebébe, 500,000 dollárt pedig egy nashville-i kutyamenhelynek és a SeriousFun beteg gyerekekkel foglalkozó szervezetnek ajánlott fel.
A második helyet az a Marcus Ericsson szerezte meg, aki a futam 3. körében csapattársával, a 2021-es bajnoki címvédő Alex Palouval ütközött, a spanyol pilótának pedig fel kellett adnia a futamot, és nem illette szép szavakkal a svéd versenyzőt. Mivel Pato O’Ward alatt elfüstölt a Chevrolet-motor, Ericsson a második helyével is növelte az előnyét a pontverseny élén.
A harmadik az az Alexander Rossi lett, aki mintha újjászületett volna, mióta bejelentették, hogy 2023-ban a McLaren versenyzője lesz, és ismét harcban volt a 3 cautionnel is megszakított verseny első helyéért.
Palou és O’Ward kiesése mellett a detroiti győztes Will Power is csak minimális pontot tudott szerezni, miután az ausztrál veteránt Devlin DeFrancesco rakta falba a futam elején, de ő is meglátta a kockás zászlót.
Helyezés | # | Versenyző | Csapat | Kör | Idő | Hátrány | Intervallum |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Josef Newgarden | Team Penske | 55 | 1:53'02.8097 | ||
2 | 8 | Marcus Ericsson | Chip Ganassi Racing | 55 | 1:53'06.1807 | 3.3710 | 3.3710 |
3 | 27 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 55 | 1:53'08.4445 | 5.6348 | 2.2638 |
4 | 28 | Romain Grosjean | Andretti Autosport | 55 | 1:53'08.6587 | 5.8490 | 0.2142 |
5 | 26 | Colton Herta | Andretti Autosport | 55 | 1:53'11.5754 | 8.7657 | 2.9167 |
6 | 7 | Felix Rosenqvist | Schmidt Peterson Motorsports | 55 | 1:53'12.0932 | 9.2835 | 0.5178 |
7 | 3 | Scott McLaughlin | Team Penske | 55 | 1:53'12.1161 | 9.3064 | 0.0229 |
8 | 15 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan Racing | 55 | 1:53'12.1825 | 9.3728 | 0.0664 |
9 | 9 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 55 | 1:53'12.5199 | 9.7102 | 0.3374 |
10 | 30 | Christian Lundgaard | Rahal Letterman Lanigan Racing | 55 | 1:53'12.8527 | 10.0430 | 0.3328 |
11 | 77 | Callum Ilott | Juncos Hollinger Racing | 55 | 1:53'13.4122 | 10.6025 | 0.5595 |
12 | 60 | Simon Pagenaud | Michael Shank Racing | 55 | 1:53'14.5537 | 11.7440 | 1.1415 |
13 | 45 | Jack Harvey | Rahal Letterman Lanigan Racing | 55 | 1:53'16.2759 | 13.4662 | 1.7222 |
14 | 20 | Conor Daly | Ed Carpenter Racing | 55 | 1:53'17.5705 | 14.7608 | 1.2946 |
15 | 51 | Takuma Sato | Dale Coyne Racing | 55 | 1:53'17.8946 | 15.0849 | 0.3241 |
16 | 18 | David Malukas | Dale Coyne Racing with HMD | 55 | 1:53'18.9498 | 16.1401 | 1.0552 |
17 | 21 | Rinus van Kalmthout | Ed Carpenter Racing | 55 | 1:53'19.4602 | 16.6505 | 0.5104 |
18 | 29 | Devlin DeFrancesco | Andretti Autosport | 55 | 1:53'19.6125 | 16.8028 | 0.1523 |
19 | 12 | Will Power | Team Penske | 55 | 1:53'20.0188 | 17.2091 | 0.4063 |
20 | 14 | Kyle Kirkwood | A.J. Foyt Enterprises | 55 | 1:53'21.4938 | 18.6841 | 1.4750 |
21 | 16 | Simona deSilvestro | Paretta Autosport | 55 | 1:53'23.0645 | 20.2548 | 1.5707 |
22 | 06 | Helio Castroneves | Michael Shank Racing | 55 | 1:53'24.2465 | 21.4368 | 1.1820 |
23 | 4 | Dalton Kellett | A.J. Foyt Enterprises | 55 | 1:53'26.1195 | 23.3098 | 1.8730 |
24 | 48 | Jimmie Johnson | Chip Ganassi Racing | 54 | 1:53'23.1691 | 1 Lap | 1 Lap |
25 | 11 | Tatiana Calderon | A.J. Foyt Enterprises | 54 | 1:53'25.1810 | 1 Lap | 2.0119 |
26 | 5 | Patricio O'Ward | Schmidt Peterson Motorsports | 46 | 1:32'18.2702 | 9 Laps | 8 Laps |
27 | 10 | Alex Palou | Chip Ganassi Racing | 36 | 1:33'18.9891 | 19 Laps | 10 Laps |
Legyél a Motorsport-közösség része
Csatlakozz a beszélgetéshezOszd meg vagy mentsd el ezt a cikket
Iratkozzon fel és lépjen be a Motorsport.com oldalra a hirdetésblokkolóval.
A Forma-1-től a MotoGP-ig egyenesen a paddockból jelentkezünk, mert mi is szeretjük a sportot, akárcsak te. Annak érdekében, hogy továbbra is szakértő újságírásunkkal szolgálhassunk, weboldalunk reklámokat használ. Ennek ellenére szeretnénk megadni Önnek a lehetőséget, hogy élvezhesse a reklámmentes weboldalt, és továbbra is használhassa a reklámblokkolóját.
Legjobb hozzászólások