Ez állhat a Ferrari gyenge mexikói teljesítménye mögött – német sajtó

Az Auto Motor und Sport tudni véli, hogy miért teljesített sokkal gyengébben a Ferrari a mexikói időmérő edzésen, mint általában szoktak – két fő tényező állhat a dolog mögött.

Charles Leclerc, Ferrari F1-75

Fotót készítette: Zak Mauger / Motorsport Images

A Mexikói Nagydíj időmérőjén Carlos Sainz közel 6 tizedes hátránnyal ötödik, míg a DRS-problémákkal is küzdő Charles Leclerc szűk 8 tizedes hátránnyal hetedik lett, kettejük közé még az Alfa Romeó-s Valtteri Bottas is befért.

A német Auto Motor und Sport úgy tudja, hogy a gyengébb teljesítmény oka a „letekert” motor, ugyanis így próbálja megvédeni a turbóját a Ferrari, ami 2200 méterrel a tengerszint felett egy nehéz feladat.

További híreink:

A második tényező az erre való reakció: az olasz istálló alacsonyabb leszorítóerős csomaggal megy, hogy valamelyest kompenzálni tudják a letekert motor miatti sebességhátrányt, ennek viszont az a következménye, hogy csúszkál az autó, így túlmelegednek a gumik.

Ennek fényében nem meglepő, hogy a versenyzők alulkormányozottságra panaszkodtak a lassú kanyarokban, míg túlkormányzottságra a gyors részeken.

Egy szívműtét is belejátszhatott abba, hogy a Red Bull átlépte a költségvetési plafont...

Legyél a Motorsport-közösség része

Csatlakozz a beszélgetéshez
Előző cikk Mick Schumacher az Audi-ülésről: „Jó ezt hallani, de...”
Következő cikk Lewis Hamilton egy képpel reagált Fernando Alonso őt érintő nyilatkozatára

Legjobb hozzászólások

Még nincsenek hozzászólások. Miért nem írja meg az elsőt?

Regisztrálj ingyen

  • Szerezz gyors hozzáférést a kedvenc cikkeidhez

  • Értesítések kezelése a legfrissebb hírekről és a kedvenc versenyzőkről

  • Hallasd a hangod a cikk kommentálásával.

Motorsport prime

Fedezd fel a prémium tartalmat
Feliratkozás

Kiadás

Magyarország