Ez állhat a Ferrari gyenge mexikói teljesítménye mögött – német sajtó
Az Auto Motor und Sport tudni véli, hogy miért teljesített sokkal gyengébben a Ferrari a mexikói időmérő edzésen, mint általában szoktak – két fő tényező állhat a dolog mögött.
Fotót készítette: Zak Mauger / Motorsport Images
A Mexikói Nagydíj időmérőjén Carlos Sainz közel 6 tizedes hátránnyal ötödik, míg a DRS-problémákkal is küzdő Charles Leclerc szűk 8 tizedes hátránnyal hetedik lett, kettejük közé még az Alfa Romeó-s Valtteri Bottas is befért.
A német Auto Motor und Sport úgy tudja, hogy a gyengébb teljesítmény oka a „letekert” motor, ugyanis így próbálja megvédeni a turbóját a Ferrari, ami 2200 méterrel a tengerszint felett egy nehéz feladat.
A második tényező az erre való reakció: az olasz istálló alacsonyabb leszorítóerős csomaggal megy, hogy valamelyest kompenzálni tudják a letekert motor miatti sebességhátrányt, ennek viszont az a következménye, hogy csúszkál az autó, így túlmelegednek a gumik.
Ennek fényében nem meglepő, hogy a versenyzők alulkormányozottságra panaszkodtak a lassú kanyarokban, míg túlkormányzottságra a gyors részeken.
Egy szívműtét is belejátszhatott abba, hogy a Red Bull átlépte a költségvetési plafont...
Legyél a Motorsport-közösség része
Csatlakozz a beszélgetéshezOszd meg vagy mentsd el ezt a cikket
Iratkozzon fel és lépjen be a Motorsport.com oldalra a hirdetésblokkolóval.
A Forma-1-től a MotoGP-ig egyenesen a paddockból jelentkezünk, mert mi is szeretjük a sportot, akárcsak te. Annak érdekében, hogy továbbra is szakértő újságírásunkkal szolgálhassunk, weboldalunk reklámokat használ. Ennek ellenére szeretnénk megadni Önnek a lehetőséget, hogy élvezhesse a reklámmentes weboldalt, és továbbra is használhassa a reklámblokkolóját.
Legjobb hozzászólások