KezdőlapAutomobilDebütált az Audi vadiúj logója! Neked hogy tetszik?

Debütált az Audi vadiúj logója! Neked hogy tetszik?

-

A múlt hét elején debütált a felfrissített Audi Q8 E-Tron modellcsalád, amely nem csak új vizuális és technikai változást mutatott be, hanem az Audi új logóját is.

A korábbi változatokkal ellentétben az új négykarikás logó laposabb lett, mivel az Audi a kétdimenziós kialakítás mellett döntött. Ez biztosítja, hogy a logó és az emblémák minden platformon egységesek legyenek, úgy a digitális képernyőkön, mint az autók hűtőrácsán.

A 2D-s Audi logó koncepciója már 2016-ban megszületett, de csak 2020-ban kezdtek rá komolyabban gondolni, amikor a német autógyártó elkezdte újragondolni a vállalati arculatát. Ekkor úgy döntöttek, hogy a híres négykarikának mindenhol ugyanúgy kell kinéznie.

Az új logó nem csak laposabb, de megszabadul a krómtól is, helyette monokrómra (fekete-fehér) változik.Az Audi új logójának bevezetése egybeesik a márka azon lépésével, hogy egységesíti az általa használt – „Audi Type”-nak nevezett – betűtípust is.

Természetesen nem az Audi az első és egyetlen autógyártó, amely megpróbál egységes márkaarculatot kialakítani az új digitális korszakban, ahol a képernyők uralják mindennapjainkat. Az anyavállalat Volkswagen, a testvérmárka Skoda, valamint olyan riválisok, mint a BMW, a Nissan, a Kia, a Peugeot, a GM, a Buick és még sokan mások is megújították logódizájnjukat az elmúlt időszakban, laposabb, 2D-s elemekkel.

ForrásAudi