Az Aston Martin főtervezője követheti Szafnauert az Alpine-hoz

Spanyol hírforrások szerint amennyiben Otmar Szafnauer az Alpine-hoz szerződik, követheti őt az Aston Martin formatervezési igazgatója is.

Fernando Alonso, Alpine/Renault RS18 Mule

Fotót készítette: Mark Sutton / Motorsport Images

Az Alpine és az Aston Martin a teli szünetben kulcsfontosságú változásokon esett át, ami a vezető személyek kilétit is érinti. Úgy tűnik, hogy a két csapat útjai keresztezik egymást, mivel az Aston Martin korábbi csapatfőnöke, Szafnauer várhatóan az Alpine-nál folytatja, miután Marcin Budkowski ügyvezető igazgató távozott.

Ha Szafnauer a vártak szerint csatlakozik az Alpine-hoz, akkor vélhetően magával visz egy nagy szponzort is, név szerint az osztrák BWT-t A cég korábban a Force India és Racing Point névszponzora volt és nekik köszönhetően öltöztek az Aston Martin elődjének számító csapatok rózsaszínbe.

Még több F1 hír:

A MARCA jelentése szerint azonban Szafnauer magával hozhatja az Aston Martin főtervezőjét, Greent is. Green 2011 óta dolgozott Szafnauerrel együtt a Force India, a Racing Point és az Aston Martin csapatainál. 

Greent a paddock egyik legjobbjának tartják a szakmájában, mivel olyan újításokkal állt elő, mint a Force Indiánál a szélesített orrkúp, amelyet később a többi csapat is lemásolt, még a nagyok is.

 

Ha Green átigazolna, a MARCA állítása szerint a 2023-as Alpine-ra összpontosítana, és a munkát még tavasz előtt el kellene kezdenie, attól függően, hogy milyen feltételekkel távozhatna az Aston Martin csapatától. 

A jelentés azzal zárul, hogy nem tudni, hogy Pat Fry, az Alpine jelenlegi tervezési és aerodinamikai főnöke "háttérbe szorulna-e", vagy teljesen elhagyná a csapatot, ha Green érkezne. Az Alpine vezérigazgatója, Laurent Rossi nemrég úgy nyilatkozott, hogy a csapat 2024-re címvédő szeretne lenni.

Egy pálya átalakításai befejeződtek, kettőn még dolgoznak

Legyél a Motorsport-közösség része

Csatlakozz a beszélgetéshez
Előző cikk Piastri arról álmodik, hogy rajthoz állhat az idei Ausztrál Nagydíjon
Következő cikk Sürgősen rögzítenie kell a 2026-os erőforrás-szabályokat az FIA-nek

Legjobb hozzászólások

Még nincsenek hozzászólások. Miért nem írja meg az elsőt?

Regisztrálj ingyen

  • Szerezz gyors hozzáférést a kedvenc cikkeidhez

  • Értesítések kezelése a legfrissebb hírekről és a kedvenc versenyzőkről

  • Hallasd a hangod a cikk kommentálásával.

Motorsport prime

Fedezd fel a prémium tartalmat
Feliratkozás

Kiadás

Magyarország